tisdag, april 27

yeah motherfuckers






uttråkad till det ultimata just nu, men jag har i alla fall blivit rätt duktig på att räkna kassan. yeah motherfuckers. fattar egentligen inte hur man orkar att alla ens dagar verkligen ser likadana ut. vakna, stan, fika, jobb hem. varje dag. ibland hinner man med två fikor. liksom, borde man inte göra något vettigt? fast finns det något vettigt att göra? kanske ska börja träna igen. och just det ja, skaffa mig en hobby. men det är ju inte så jäääävla lätt. jag är ju fan inte intresserad av något. kan inbilla mig att jag är det ett tag, men i slutändan rinner allting ut i sanden. och så är det väl med det mesta jag gör i mitt liv. kul i början, nytt och spännande men fan vad man senare hittar på många anledningar för att slippa det. en vän sa att jag är lat idag. det stämmer nog rätt bra ändå. yeah motherfuckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar