söndag, juni 6

bra och dåligt




skumpa, inlines och harry potter, ingredienser för en trevlig kväll. kroppen börjar så smått återgå till sitt normala tillstånd efter en tämligen fartfylld vecka, eller ja, två fartfyllda veckor med siesta inräknat, och det är väl näz. nu väntar bara den stora nittonårsdagen om två veckor, ball!

fast fan, allt är helt snett ändå. men kanske på ett bra sätt, kan inte riktigt avgöra det ÄN. men jag är spänd på hur det blir, och ändå, för första jävla gången är jag fan positivt inställd till det. tror jag. usch. så mycket olika känslor gör mig fan förvirrad i huve. jag är arg men glad. förväntansfull men också lite ledsen i ögat.
det är svårt att göra rätt. det har blivit så mycket fel på vägen och sen är det försent och allt är förstört. de bra minnena tynar bort. så är det, och jag tycker det är riktigt fattigt. riktigt synd. tråkigt. bull. sorgligt. och jag är fortfarande här och undrar vad fan som egentligen hände. jag vet, men förstår inte. det blir liksom svårt att förstå. men nu börjar jag att inse, och det smärtar också. men kanske på ett bra sätt. kan ju inte avgöra än.

jag saknar mitt gamla jag. jag är bara förvirrad och jobbig nuförtiden, förihelvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar