måndag, september 27

fattig bonde

måndagar, fattigmåndagar. har nog aldrig pengar på måndagar. helgen innehöll i alla fall ett spännande besök på white, och vafan, jag hade en så jäääävla trevlig kväll hahaha. blir liksom inte sämre av att låten som pumpas ut över dansgolvet direkt när vi anländer är cotton eyed joe med rednex. perfektion. sen tog vi med ess på svartklubb, och det var också en spännande syn, men ack så bra! sex-halv sju släntrar vi hemåt för att kolla fiskeprogram. halv åtta lägger jag mig i min säng. klockan nio väntar det första toalettspybesöket. halvsover på knä vid toaletten. efter nån timme inser jag att jag inte får lika ont i magen ifall jag sitter upp. sätter mig i sängen. halvsover sittandes. vid elva kommer becci in och lägger sig och spyr nästan i min säng. fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar