onsdag, januari 26

och plötsligt slog det mig

var i lund idag, känns verkligen som att jag gillar den där lille staden mer och mer för varje gång jag besöker den. det slog mig att, vafan -här vill jag ju vara. motivationen började spira som aldrig förr, eller ja, åtminstone som den inte gjort på, mja, två år? eller äre tre? aja, skitdåligt i vilket fall. men shit, jag vill plugga. har kollat upp distanskurser på komvux nu, ska fixa min jävla satans helvetes gymnasieutbildning, med ett leende. jag vill fan göra detta. hoppas nu inte det är ett jävla fix som går över typ imorn, för den här plötsliga viljan att ta itu med grejer var en rätt skön känsla. är typ överrastlös nu, måste fixa fixa fixa. studievägledare på måndag, yes. jobb på söndag, yes! (har fått tillbaka jobbet ja YES)(!!!!!) måste dock klippa mig. det suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar