söndag, maj 9

MSTRKRFT - Heartbreaker


så. nu var det dags att sluta tycka synd om mig själv, har bestämt mig för att bli rik istället. så nu ska det SATSAS. för övrigt spenderades gårdagen med huvudet i toaletten, och inte fan blev det bättre när man blev påtvingad ryska mediciner av alla slag. tvi vale. måste ha ätit nåt dåligt? jaja synd.
känns som att jag varit helt avskärmad från mitt vanliga liv denna helg, har varit på helt andra ställen och med random människor. fast eeeh nae, var ju på kb, dörandom, och sen var jag i vellinge där jag ändå bott i nästan hela mitt liv. hade helt avvänjt mig vid att festa (eller ens bara bete mig) vellingestyle, hahaha så jävla gött äre! då ska det snusas och klappas och skrikas och dansas technodans och diskuteras sverigedemokraterna. mmmmm. högstadiet all over again.

2 kommentarer: