fredag, juli 2

JUST A CITY BOOOOOOOOOY

hahahahhahah fan jåvoan ahahhahahahahahaha faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hahahahah så jobbigt att man åkte hem nu men pallare inte vara ensam på kb. alltså helt sviiiinigt. ALLTSÅ VAFAN hahaha FAN ORKA nobba en kille för att NEJ JAG MÅSTE HITTA KALLE OLOFSSON han hade ju skägg! elelr stubb. söt. tror jag. kanske skitful?! fan vet jag. just a city boooooooooooooy. jag är sugrn på film. hahaha och så jävla taxi. slänga upp en ex i huvudet på en. VADÅ JAG ÄR EN SJÄLVSTÄNDIG KVINNA och full och ånt som fan. ja emil persson mår väl bra och neh jag ska inre lill lomma. fuck tyou. ahmed. men jag tycker om dig ändå, din pappa pratar ryska!
imorgon äre fest! alltså killar hir och killar dit jag är så trött påre. varför ite bara ta sig en feding och chilla med det. eller ett glas vatten. ta vad fan du vill. eller lyssn apå bra musik istället. ja brz musik är bra. kriterier för bra kille:
snel
bra musiksmak
kan stava
bra byxor
var lite smart, sådär oväntat
AMBITIÖDS
tatueribgar är bra
dum i huvudet
DET ÄR SKITKUL NÄR KILLAR ÄR DUMMA I HUVUDET PALLA VARA BULL PALLA BULLA KILLAR
allttså inte dum i uvudet som taskig utan sådär knäpp på ett bra sätt. bra musiksmak är viktigtaste. nä killar är för bögar förresten. orka binda sig till någo. jag pallar inte. EVERYBODY LEAVES AND I EXPECT THUIS MUCH FROM YOU. love will tear us apart. everyone i know goes away in the end. KOLLA det blir ju bara skit ändå. sex drugs and rock n roll. det får vi hålla oss till. peace love and undertanding sugerg. varför inte bråka, hata och missförstå? vad skulle vi liksom annars prata om under kaffepauserna?

2 kommentarer:

  1. DETTA var ju DJUPT jessica! JÄÄÄÄVLA SKIT! pallar inte. aaaaaahh FUCCK VAD ARG JAG BLEV NU.

    ps killar som är dumma i huvudet är naaaaaaaaajs +tatueringa mhm

    SvaraRadera