söndag, augusti 15

Smeknamn: typ jeschka eller nåt snarlikt

Låt som när du är ledsen sörjer till?: haha vilken kan jag inte sörja till

Beroende av: cigg kanske. pengar, sällskap, vänskap

Vad tror folk om dig?: sur och smart

Stämmer det?: lätt

Vad får du oftast komplimanger för?: att jag inte är så tjock fastän jag borde vara

Hur imponerar man på dig?: ett överraskande intellekt

Brukar du skratta för dig själv?: kan hända, dock mer under en viss påverkan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ja!!!!!

Har du haft sex idag: nä jag har jobbat

Hur svarar du i mobilen: halla, eller ett utdraget heeej ifall jag är allvarlig

Vem ringde du senast?: axel

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "den där får du nog klura på"

Antal timmar sömn inatt: på tok för många

Sov du ensam: med jack sparrow

Brukar du komma i tid: jag är rätt punktlig ja

Hur känner du dig nu: riktigt töntig som svarar på detta

Vanligaste färg på dina kläder: svart vitt grått kansek kansek fast nä

Vad tycker du om fötter: har nog inga större problem med dem

Vad saknar du: ett rent samvete

Hade du en bra kväll igår: såg inception! svinigt bra

Favorit dryck på morgonen: avslagen coca-cola

När brukar du oftast gå och lägga dig: tidigast 0200

Är du blyg?: venne om man ska definiera det som blyg eller ovillig att prata

Sysslar du med någon idrott: sten, sax, påse

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: haha ja

Har du spytt offentligt: är det något ovanligt?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka?

Är du nöjd med ditt liv: ja men nej

Är du bortskämd: oförskämt bortskämd

Vad gör du i morgon: vaknar klockan nio, frukost och shopping med moster och sen träffa lottski

Vad är det värsta du vet?: spindlar, fartyg, valar, människor som liksom inte borde prata, respektlöshet bland fjortonåringar, hjärtesorg, besserwissrar, ansvar

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja det har jag, och borde uppskatta det mer

Vad är det finaste du fått?: hjärnskakning från julia

En speciell dag du minns: haha, dagen jag fick höra "jag älskar dig" för första betydelsefulla gången

Du samlar på: damm

När grät du senast: har inte gråtit på ett tag faktiskt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: alltså jag skulle nog fan köpa kläder

Vill du gifta dig: någon vacker dag då jävlar kör vi

Vill du ha barn: tror jag kommer få ett riktigt jävligt barn, men det kan väl bli kul

Är du musikalisk?: skulle jag nog inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: coca-cola

Bor dina föräldrar tillsammans: neppz

Har du någon gång gråtit dej till sömns: otaliga gånger

Biter du på naglarna: ne ue, har aldrig gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar