lördag, augusti 14

forever black-eyed


vad skönt att allting är komplicerat. jag är mer eller mindre i chocktillstånd och har lite ångest. fast samtidigt är det lite i don't give a fuck bitch (we don't care traalaala). men egentligen inte alls så. jag bryr mig nog innerst inne, ellor? jag kanske har slutat med sånt? det hade iaf förklarat ett och annat. ett kallhjärtat as har jag blivit, tydligen. festligt att jag å andra sidan känner att jag börjar hitta tillbaka till mig själv. tillbaka till den råsupande självständiga bekymmersfria lilla flickan jag en gång var. kanske. haha. fan vilket jävla ansvar som ska komma med allt, ansvar jag inte alls vill ha. att hela tiden behöva ta hänsyn till någon, bara för att vara en god person. MÅSTE MAN VERKLIGEN GÖRA DET. det är sånt här som driver bort mig, det är nu jag tar avstånd. hallåe. det är jakten som är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar