söndag, augusti 29

when i'm on the grind


första nyktra kvällen på 10 dagar. fyyyyyyy
haha skitkul på teddybears, jag och lotta träffar barn från helsingborg och dricker reben med dem. sen vare mycket svett, mycket knuffande, mycket hoppande och mycket håll i magen. och efter det vare något annat, och sen nåt annat, venne riktigt. men vad jag med all säkerhet vet är att jag träffade en kille från kiruna med sin skoter som bakgrundsmobil på sin iphone. han hade en blommig sjal, och vi förstod inte alls varandra.
jag blir rätt ohyfsad när jag är full.
kommer nog bli rätt uttråkad såhär rent allmänt nu efter malmöfestivalen.
måste verkligen lägga ner med vissa substanser.
ska börja min ljusterapi nu.
skaffa gymkort jessica.
skaffa en pulig pöjk jessica.
skaffa ett liv jessica.
tur att jag åtminstone har jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar