onsdag, augusti 4

jessica på luffen

missar en hattfest för att jag ska jobba, hur jävla sorgligt är inte det. hatar att missa grejer pga av ens jobb. SÅ JÄVLA BULL ÄRE SÅHÄR DET SKA VARA ELLER. jag vill va friii som en fågel. ska på något sätt fixa ihop så jääävla mycket cash och bara chilla nånstans, dricka lite rom och röga. inte bry mig ett piss om något.

fast idag är jag ändå rätt nöjd för att lotta har städat mitt rum till oigenkännlighet. vilka mästerverk den kvinnan kan utföra. vi har även lagat mat och diskat. typiska jessica-aktiviteter.
hon har fan ta mig vikt alla kläder i min garderob också. städhitler kallade hon sig. heil lotta.

1 kommentar:

  1. jaaaaa! nu får du fasen ta mig hålla det kliniskt rent!!!
    fast det var skönt när ditt rum blev rent! haha

    SvaraRadera